الجمعة 29 مارس 2024 مـ 11:26 صـ 19 رمضان 1445 هـ
موقع هدف
موقع هدف
موقع هدف
موقع هدف
رئيس مجلس الأمناء مجدي صادقرئيس التحرير محمود معروفأمين الصندوق عادل حسين

حورية فرغلي: أجريت 27 عملية في 8 سنوات.. واللي مش عاجبه أي حاجة فيا مايبصليش

فن  حورية فرغلي
فن حورية فرغلي

كشفت الفنانة حورية فرغلي تفاصيل حالتها الصحية بعد العمليات الجراحية التي أجرتها في الفترة الأخيرة، وكيفية تعاملها مع المتنمرين عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

حورية فرغلي تتحدث عن عمليات التجميل

وقالت الفنانة حورية فرغلي في حوارها مع الإعلامية إيمان الحصري على شاشة قناة DMC، إنها أجرت 27 عملية جراحية في 8 أعوام، موضحة: من سنتين كنت عايزة أموت مكنتش عايزة أعيش، لأن كان فيه كورونا، والدكتور اللي ممكن يعالجني كان موجود في أمريكا والسفارات كلها مغلقة، ومكنتش عارفة أسافر للعلاج، ومكنتش عارفة أبص في المرايا ولا أستطعم الأكل ولا أشم أي ريحة، وبالنسبالي مكنش فيه فرق بين العيشة والموت.

وعن تعليقات الجمهور، قالت حورية فرغلي: أنا مبسوطة بنفسي جدا في الوقت الحالي ولا أهتم بتعليقات الناس، واللي مش عاجبه أي حاجة فيا يبص الناحية التانية مايبصليش، أنا مبسوطة بنفسي، خدت ثقة في نفسي خلال المرحلة التي مريت بها، وأخدت ثقة غريبة.

وأردفت حورية فرغلي قائلة: بقيت أحمد ربنا على أي حاجة والحمد لله على شكل أنفي، وأي حاجة ربنا عملها فيا، وفي الفترة الماضية حاولت أتقرب من ربنا وأصلي وأقرأ قرآن، لكن كنت حاسة إن في حاجة مش طبيعية وكنت حاسة إني في منطقة سوداء، حسيت إني جالي اكتئاب.

حورية فرغلي

وكانت  امتلاكها شقة الموسيقار محمد عبد الوهاب، إذ علقت: أنا اشتريت الشقة من ابن الموسيقار محمد عبد الوهاب، وهو اللي قالي إن دي شقة والده، ووالدتي هي اللي استلمت الشقة لأني كنت مسافرة ومعرفش كان فيها مقتنيات للموسيقار الراحل ولا لأ.